miercuri, 9 ianuarie 2013

2013

Bună.
Am dat restart unui nou an cu Irvine Welsh (Dacă ţi-a plăcut şcoala, mina o să-ţi placă şi mai mult).
Mă rog, pe lîngă revelionul fulgerător de rapid, zilele arse aiurea şi serialul Ugly Americans.
Bun, hai să stabilim priorităţile pe anul ăsta.
1. să scad din pufoşenia fizică
2. să fiu astronomică la bac
3. să mă rockăresc pe la concerte şi să mă toropesc la teatru
4. să mă educ, cultiv şi înfrumuseţez (dacă stai şi te gîndeşti educată e şi mîţa care merge la cutia cu nisip, cultivat e şi lanul de grîu şi frumoase sunt şi oasele ce se plimbă pe catwalk, aşa că marja de înţelegere e vastă)
5. să-mi refac cîndva şuviţele verzi, lila, albastre etc
6. să subzist la facultate (după ce ajung, fireşte) cu resurse limitate, buget şi poate, doamne-ajută, bursă
7. să-mi găsesc ceva productiv monetar o vreme
8. să pierd vremea cu cei cărora le place să-ţi piardă vremea cu mine şi viceversa
9. să rup gura tîrgului cu nişte texte noi supercalifragilistice şi nişte desene aşijderea
10. să-mi fac un tatuaj la care mă gîndesc obsesiv de mai mult timp.

Dar Carpe Diem pînă la ştiri viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.