vineri, 21 decembrie 2012

Titlurile mele sunt înşelătoare (neterminat)

În principiu pentru că le scriu înainte de postare, postare care poate evoulua în orice direcţie o apucă.
Dar n-am de gînd să mă explic.
Recitind o anumită postare de..hmm. acum vreo 2 ani mi-am dat seama de groaza mea congenitală de a mă pune rău cu oamenii. Nu mă interesează defapt în mod deosebit părerile nimănui care nu e mai aproape de mine decît acei foarte puţini care-mi cunost numele întreg şi data naşterii.
Şi nici măcar toţi din ăia.
Am realizat că, în fond, nu doresc decît să dau bună ziua. Deşi nu par deosebit de dulce (şi nu sunt), îmi face plăcere să fac oamenii să se simtă bine în compania mea şi-n pielea lor de lîngă compania mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.