luni, 31 decembrie 2012

cam ce te-ai aştepta din partea mea.

Pentru mine sărbătorile îneseamnă arest la domiciliu cu nişte oameni de care sunt destul de străină şi care-mi reproşează că mănînc prea mult.
Îmi displac profund chestiile astea cu iz de păgînism.
Cristos nu s-a născut pe 25. Pe 25 se termina anul în calendarul pre-creştin.
Cristos nu era sub brad. Bradul era folosit de vechii daci în ritualuri şi celţii sau alţii de seama lor îl împodobeau cu alte scopuri decît astea pe care le susţinem noi azi.


Oricum nu contează. La noapte cade anul vechi.



Eu nu vă urez nimic clasic. Nu de alta dar chestiile astea mi se par uşor ipocrite, deşi mînate de intenţii bune aşa că nu vă urez tot ce vă doriţi (experienţa arată că uneori asta poate avea consecinţe horror) vă urez eventual o serie fericită de coincidenţe în anul care vine, coincidenţe irelevante dar care vă înseninează o zi proastă cu un zîmbet.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.