duminică, 23 octombrie 2011

S.O.A.D. - Sience.

Lumea asta e suficient de normală cît să nu mă simt eu comod prin ea, sau să mă determine să mă camuflez în alt element indispensabil - inutil al ei.
Dar toţi simţim asta.
Eşti foarte special!
La fel ca toată lumea.
Şi îţi place să fi ipocrit, ca toată lumea. Te blochezi la cuvintele care îţi sunt arhicunoscute şi care şi-au rînjit sensul pe coli de hîrtie.
Şi ţi-e ruşine, şi te simţi vinovat.
Seminţe, frunze şi spice.

Lemonade Mouth - Determninate.

Kurt Vonnegut- Barbă Albastră.
W. Shakespeare - Macbeth.
Dumitru Solomon - Socrate
LeCtura no 7.

'' La 11:20 să-mi zici că e 11:20 că la 11 jumate trebuie să fiu acasă. Da?''

Art Tatum - Dardanella.

Prea multe lucruri îngrămădite în jurul meu, prea multe cuvinte ce mă stînjenesc. Cuvinte curate, dezbrăcare de tot.
''Nu eşti prea deşteaptă să te duci la publicitate?''
Nu cred. Nu ştiu. Ştiu doar că am renunţat. Am renunţat să vă caut aprobarea pentru a nu ştiu cîta suta oară.
Irevocabil stupid.

Dar am autografe de la membrii trupei Bosquito. Deci sunt bazată.

Philipe Brun - Boogie Woogie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.