marți, 7 iunie 2011

Ca să o citez pe Teo: ce mă frustrează!!!
totuşi am vagi tentative să-mi bag picioarele în sintagma ''de ce?'' pentru că deşi îmi face cu ochiul o sfoară şi-un bec, nu vreau să mă las dusă de val pînă nu fac ceva... măreţ.
Sună patetic nu-i aşa?
poate chiar e, dar n-am timp de palavre. Mă mănîncă-n anumite părţi ale creierului să mă transfer. În fond, ce rost are?
Am constatat că am manuale de engleză pe calculator care ar fi frumos să le listez ca să învăţ din ele.

Zz Top - Gimme All Your Lovin'

Deci, hai să ne ambalăm motoarele şi să ne scoatem mediile deci!

5 comentarii:

  1. Sa te transferi?De ce ai face asta?
    Rectific:care e cauza principala?
    Cat despre medii,n-as fi zis ca esti genul careia sa-i pese,poate ma insel...notele sunt doar note,intr-un sistem de invatamant ca al nostru nici macar nu reflecta inteligenta sau cunostintele elevului,tot ce reflecta e doar masura in care el se conformeaza cerintelor de a isi bagateliza individualitatea si gandirea inovativa si a ajunge la ceva "masurabil" care se poate nota,la a invata mecanic tot ce i se arunca in fata,fara a se indoi sau abate de la "plan",chiar daca nu are nici un fel de folos in viata reala,nu ai nevoie de note bune ca sa stii ca esti mai inteligenta decat altii,nu ai nevoie de note bune ca sa te bucuri de lucruri marunte si sa le vezi altfel...cred ma m-am lasat putin dusa de val,dar o sa ma opresc inainte sa-mi para rau...

    http://www.youtube.com/watch?v=-c2OM7HEfrs

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu mă intesează în mod deosebit notele. Dacă m-ar interesa aş fi catadicsut să nu rămîn semi-corigentă la mate şi fizică.
    Ştiu că sunt tîmpenii, şi ştiu şi eu toată poezia cu educaţia, crede-mă, promovez ideea, numai că există o mică problemă extrem de palpabilă:
    sistemul de învăţămîn e atît de prost, încît s-au scos admiterile la majoritatea facultăţilor şi se intră pe dosar. And here comes the fun part: nimeni nu-mi plăteşte mie facultatea, that's the fact. Cu mirobolantele mele note nu cred că pot intra la buget.

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi cauza principală: sunt lemn la materia de real.

    RăspundețiȘtergere
  4. 1.cum ai spus si tu:"majoritatea",mai sunt facultati la care se intra pe baza de examen
    2.sunt facultati inafara care nu au taxa sau care ofera burse studentilor straini
    3.ce vrei sa faci mai departe?
    cris_ghira@yahoo.com "eu sunt anonim";)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca să-ţi răspund direct.
    1. facultăţi de gen arhitectură, arte plastice, sau alte chestii în domeniu.
    2. posibilitatea să ies afară îmi pare chiar infimă, aici intervin alte medii.
    3. sunt impotentă dpdv al aptitudinilor. habar n-am.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.