marți, 14 iunie 2011

Animale egoiste ce suntem. Creaturi obscene şi nestăpînite.
Microbi închistaţi în trupuri uriaşe.
Şi suntem mereu atît de singuri. Şi atît de orbi. Nişte flori măcinate de întuneric ce refuză să se deschidă.
Vă urăsc aşa cum şi voi mă urîţi. Dar pe mine mă urăsc cel mai tare.
Suntem fiinţe complicate. Prea complicate şi de neînţeles.
Nu o să mai caut o afecţiune pe care n-o voi avea şi nici n-o să mai sper într-o viaţă minunată.
Şi ea mă va bîntui pe mine, şi mă va dezamăgi.
iar şi iar şi iar.

8 comentarii:

  1. There is still hope don't let her die! plese...

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.pt anonim,if you`re talking about hope,you don`t use personal pronouns,you use "it",so...what you meant was:"don`t let IT die".
    2.welcome to planet earth,where everybody wants to be somebody else:|...and nobody cares...
    Daca vrei sa vorbesti despre asta sau altceva,ai mailul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Niciodata nu reusesc sa fac ceva bine, chiar daca uneori incerc sa ajut. Tot timpul incurc lucrurile si mai rau sau o dau in bara si ma fac de ras! Data viitoare o sa imi tin gura inchisa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fir-ar să fie,mă simt atât de prost acum :|.Şi doar pentru a clarifica lucrurile,încercam doar să te corectez la punctul 1,îmi pare foarte rău dacă te-am ofensat în vreun fel,nu asta era intenţia mea,crede-mă ştiu cum e să încerci să faci ceva bine şi să o dai în bară...şi eventual să fii judecat fără nici un drept de apel pentru asta;punctul 2,era doar cinismul meu,la momentul şi locul nepotrivit,vroiam doar să subliniez că asta e realitatea şi e trist dar SunFlowerMoon avea dreptate când spunea "animale egoiste",mă confrunt cu egoism,ură,nepăsare şi oameni care nu se ţin de cuvânt,printre altele,în fiecare zi,şi e groaznic:|.Îmi pare rău.

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi acum că am clarificat şi asta, vreau să vă împăcaţi frumos şi Anonim, nu mai fii supărat. Eu apreciez. :) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Suparare? Mie nu imi este permis sa am sentimente indiferent despre ce e vorba. Dar m-am obisnuit cu asta si m-am obisnuit cu rautatea sau indiferenta lumii (nu ma refer la cris neaparat) dar totusi trebuie sa iti multumesc pentru ca macar tu ai citit ce am scris si poate chiar te-ai gandit la ce am incercat sa iti spun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Exagerezi. Ştiu că e naşpa, dar ai fi fost morţ dacă era chiar aşa rău cum spui. >:D< lasă măi, că timpul le va nideca pe toate.
    Şi în plus ce fel de persoană aş fi dacă n-aş fi alături de cititorii mei?

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.