vineri, 18 februarie 2011

O seară memorabilă!!!!

Sunt îcă beată după cele 5 sau şase beri dar nu contează, important e ca am avut o seară..TRĂZNET!
nu-mi pasă cine ce vîrstă are. asta nu contează şi nu va conta nicicînd.
mi s-a zis după o singură zi că voi fi o femeie dominantă şi avidă după plăcerea de aş putea confirma asta. Mi s-a zis că aş suferi dacă aş fi pe locul doi, şi că sunt puternică spiritual şi că voi avea tangentă cu asta şi probabil în viiorul meu.
Fum şi muzică tare, dunhill negru şi parliament, bancuri, zeci de bancuri, backstage şi mai întîi office, lipsa faptului că nu mă dseranjează ă fiu urîtă şi că sunt sinceră.
coco, mădă, vlad, eu, carina, adi, alex.
adevăr şi provocare într-o manieră aproape elegantă şi foarte profundă şi inteligenă.
Încălzirea chitării electrice şi tobele. Cărţi, bileţele recunoscute, joc, apreciere, fericire.
indescriptibil.
sunt flatată că am putut face o impresie atît de bună asupra unuor persoane extrem de inteligente şi formidabile.
kubeti, pai, rock, zgomot.
Prpria-mi reflexie spălîndu-se după o întîlmire mai puţin amiabilă cu toaleta, dans, hit the road jack, limp bizkit, mîine olimpiadă.
Adevăruri intime.
desene.
noi.
totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.