luni, 7 februarie 2011

mă simt stupid. sunt un pitic insignifiant pe creierii omenirii.
iar a crăpat ceva în sufletul meu şi o venă care ducea viaţă în ea s-a blocat. nu pot să zic că-s musai tristă.
vreau dulceaţă de căldură.
încep să le înţeleg pe proastele alea disperate după iubiţi într-un fel. dar sunt totuşi destul de îndepărtată de subiect şi reprim asta.
mă gîndesc la ce mi-a zis odată o tipă, despre iubiţi şi d-astea. unii mă vor ignora iar eu voi suferi cumplit, pe unii îi voi ignora eu în suferinţa mea, unii mă vor iubi, şi na, mai era ceva dar am uitat. unii sau unul. nu contează.
siguranţă.
nevoia ei te împinge să-ţi urmezi instinctele.
dar ce faci atunci cînd totul e unidirecţional?
te izolezi. să nu rişti să mai păţeşti asta.

Un comentariu:

  1. nu stiu cum poti tu sa intelegi oamenii care sar dupa iubiti si etc... intrun fel ii ok da sa nu fie prea excesiv, ca duce la dependenta, apropo... dependenta, multa lume ii dependenta, de ce? de tot, de lume im mare parte, daca nu te stie nimeni nu ii bine, daca te stie prea multa lume nici asa nui bine, parerea mea, a altora poate nui asa, da mai am si parerea ca pe tine de stie destula lume si nar trebui sa te simti stupida:D >:D< *un big hug*(hug-uu fiind de la mine) si ce altceva sa iti zic... a da... cred ca stiu ce tio zis prietena ta si tu ai uitat... unii te vor iubi da tu nu pe eu( nu te gandi la mine, nui asa, cel putin nu in felu asta) si de ce sa te izolezi? tot nam inteles, oricum no sa te ineleg mai ales, de ce nai iesit azi afara sa iti fumezi tzigara, in locul baii, nu mai bine ieseai la aer curat si mai vorbeam si noi? si uita ca parca vad k commentu meu ii mai lung decat ce ai scris tu... macar daca nu prea vorbesc, sa stiu si io cate ceva din cand in cand

    a da, miam dat seama k pot sa pun enter si las spatii, da deobicei nu ma intorc la ce am scris inainte pentru k se pierde din farmec daca refac, nici tu sa nu faci asta, mai bine lasi asa cum a fost, sau daca nu se intelege nimic, eventual modifica da sa aibe acelasi sens
    enter
    :D pesti:X, mersi ca ai pastrat pestii si ca ai continuat sa ii hranesti
    chestia cu pestii am vrut so scriu la sfarsit mda no... am scriso si nu o sterg so scriu inca odata, are un rost aoclo si sper k o sa il gasesti...
    si de cant stai tu sa ascultii alte tipe si ce iti zic ele despre ce o sa intalnesti tu, poate o sa ai noroc din prima... ma rog... asta nu se mai poate da no... mai bine cum zici tu ... " nevoia ei te impinge sa-ti urmezi instinctele " asa ca urmeazatile si daca vrei sa faci ceva fa, nu astepta ca pierzi, si asta in orice domeniu si la orice, vorbeai despre prieten, nu astepta daca vezi, fao si daca simte la fel, good for you, daca nu, nu o sa il mai vezi, si deci... no sa te simti rusinata langa el sau cv de genu:)) :D
    astea toate fiind sfaturi venind de la un nebun ca mine, si un om 10% la cap, asta daca folosesc si aia 10% parte din creier, io cred k colosesc numa 1 % eat sleep walk search and drink:D, da nu in ordinea asta:)).
    aprpo cauta in continuare ca o sa gasesti, si daca nu, oricum... ii interesant sa cauti, mie imi place, numa ca daca gasesti nu mai cauta, cauta cum sa ai ce ai gasit:D
    from me
    to you
    you'll know witch stefan( nu rade k inca nam invatat cum sa scriu " care " in engleza)
    have a nice day;), and a great rest of your life;);)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.