miercuri, 14 iulie 2010

e ok



Obosită, refuz să mai gîndesc. Îmi ia prea multă energie toată povestea. Mă secătuieşte fiecare căcat care îl fac oamenii numai aşa să-şi tîrască curul în atentie.
Nu vreau să mă mai bag printre oamenii paranoici care se autodistrug. Îmi iau o pauză de la consolat oamenii care nu cred că vor apuca vreodată să-mi mulţumească. Eu nu ţin oamenii legaţi de mine, eu mereu mă disipez, încet dar sigur în lumea mea, acolo unde totdeauna aiurez cu zîmbetul pe buze. Sunt o ediţie a dracu' de limitată.
Am menţionat că [băi am emoţii, nici nu ştiu cum să zic, că nuş' dacă-i corect] i've got my first kiss. Ei, a fost - fără să exagerez - very very nice.
Mi s-a impregnat căldura lui în piele şi-am tot resimţit-o noapte şi o zi. Mă rog, clasicele flash-uri, cu zîmbetul lui, cu ochii pe care i-am fixat instinctiv o seară întreagă încă mă mai apucă. Presupun că o să treacă.
A fast kiss.
Din nou, refuz să mai gîndesc şi mă opresc doar la partea aproximativ fizică a situaţiei.
Dar e ok.
:)
Singurele lucruri ce mai vreau să le fac e să mă pictez nud şi să fotografiez.
Pînă mîine.
Nici măcar nu mai recitesc trecutul. E vremea pentru desfătare şi moloz de apartament [băgami-aş ceva ce n-am în tîmpeniile de uşi, centrale, praguri şi alte căcaturi gen.]
Ce final optimist!!! YeY!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.