miercuri, 3 martie 2010



Nu sunt o fire amorezantă. Ideea de a iubi, cum zice profa mea mai nou, pasional nu ma tentează. Niciodată. Visez că voi deveni una din acele bătrînele singure şi pline de vivacitate, care se urcă pe munţi la 80 de ani. Bine, nu chiar 80 da na.
Dar să revin la iubire. Ah, Eros a fost în misiune mare parte din viaţa mea. Cînd în sfîrşit nenorocitu şi-a tunat aripile nici măcar nu mi-a hăzrit o iubire pe bune. Nesimţitul mi-a injectat doar o doză de hormoni în plus. Pizda mă-sii.
Acum chiar nu înţeleg de ce mă contrazic eu pe mine. Poate sunt geloasă.
Dar nu. Nu pot fi geloasă pe ceva ce nu cred că voi avea curînd.
Mda. Optimismul meu ucide cu sînge rece. Nu vreau să aud încurajări stupide. Ştiu cine sunt. Ştiu că sunt o morsă obeză cu un grad ridicat de probleme mintale şi personalitate dubla, uneori triplă.
Cînd vorbesc e una. Cînd scriu pe mess sunt alta. Cînd scriu aici sunt depresiva pentru care nu te-ai pregătit.
Vreau..ce vreau?
Vreau să-l strîng în braţe pe Cătă, pentru că e un nesimţit care vrea să facă sex cu mine. Şi pentru că uneori e sensibil. Şi vreau să-l sărut. mda, ar trebui aici să adaug că am o datorie de două săruturi la el pentru nişte melodii. E ciudat să vrei asta cînd nu ai văzut persoana respectivă niciodată.
Dumnezeule, sunt jalnică. Kill me now!
Nu ştiu cum voi iubi eu. Probabil o să-mi iau ţeapă.
Cînd nu ai ce face începi să te plîngi, aşa ca mine, şi nu-i mişto.
Relaţii virtuale, d-astea nu vreau. Am avut una şi mi-a ajuns pînă în laringe. Probabil l-am speriat suficient de tare pe tip cît sa facă tot posibilul să evite contactul cu mine. I am good.
Art Tatum, marele maestru al pianului.
Scriu sacadat şi prost. De ce să nu recunosc? Aici mă preling ca margarina topită pe muşama.
Sunt afonă. Ce păcat.
Îmbrăţişez mult. Nu ajută foarte mult dar e bine ca pentru cîteva secunde să fii inundat de căldura aia caracteristică.

Un comentariu:

  1. vin sâmbătă la Mureş să îţi mai ridic moralul :P şi vreau să fiu întâmpinată cu muuuulte hug`uri :D îţi dau pe mess mai multe detalii.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.