marți, 2 februarie 2010

Seamăn cu o divă din anii '20...

Cu părul scurt şi ud mi-am meşterit o frizură de frumuseţe a anilor '20. Subit am chef de filme vechi iar eu azi o să văd Avatar. Ironie, frate şmekerie.
Aseară am văzut un film din 1986- The little shop of horrors. A fost kinkz. Cu o plantă extraterestră carnivoră. Era un musical. Freaky-funny.
Apoi am conversat vreo juma de ore prin mesaje cu muza mea, Andreea, apoi am mai vorbit jumătate de ora cu ea la telefon. Amîndouă sufeream la dioşpe noaptea de insomnie.
Ea ofta şi eu aveam o voce de morsă. Obosită. Morsă. Nu, vocea mea suna obosită numai, că morsoasă era deja.
Am mîncat omletă dimineaţa asta.
Sec. Sec. SEc. SEC.
ăăăăăăăăăăăă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.