vineri, 19 februarie 2010

Scuip fumul de tigara ca sa se lipeasca de aer si sa devina transparent si buzele sa mi se sudeze ca sa mor asfixiata cu gustul ingrozitor de Kent.
-Poti sa o fumezi toata.
Am tras adanc in piept ca sa ma asigur ca moartea e iminenta si apoi am inceput sa tusesc. Corpul meu voia sa sa se autoconserve si nu voia sa explodeze desi dadea de inteles asta.
Si saliva mea miroase a putrezit. De asta prefer sa fumez foarte foarte rar.
-Ai tras in piept?
Da, am tras in piept, si am inceput sa ametesc. Atunci in gand ii sopteam Minei ca e un geniu daca vrea sa-si innece suferita asa. Chiar nu are niciun efect.
Am aflat ca motivul pentru care oamenii se apuca de tampenii o fac doarca sa scape de senzatiile nasoale inlocuindu-le cu altele de aceeasi intensitate. Sau asta citisem aseara in Adolescentul lui Dostoiewsky? oamenii aia erau prea innecati in idealuri stupide.
Nu gasesc nicio semnificatie sau sens si vreau sa crap dracu odata.
Sau cel putin sa plang intr-o camasa de forta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.