luni, 8 februarie 2010

I do not care. Got it?


Şi dacă crezi că-mi pasă te înşeli dăo-n mă-sa.
Voi fi mereu pierdută între rai şi iad pe un pămînt simplu şi gri. Voi fi mereu solidă, cu ochii căprui şi părul închis aproape negru. Nu voi putea fii niciodată o anorexică rahitică. Mi-am secat ani buni ca să învăţ să nu-mi pese şi acum îmă ceri să fiu o fiinţă complexată de şuncile mele. E, uite că nu-s. Nu mă **** grija de cum arăt. Ambalajul e ieftin, oricare ar fi el. Ochii denodă inteligenţa, sprîncenele arată ce senzaţii încerci la momentul acela şi mimica feţei îmi ajunge. Nu-mi pasă cum arată oamenii şi cer acelaşi lucru. Dacă nu poţi privi mai departe de corpul meu, atunci nu te uita deloc, cine ştie ce bau-bauri se ascund sub piele. Poate, cine ştie, mai sufăr de nevroze cronice sau acute.
Şi ce dacă am şoldurile mari?
Şi ce dacă nu-s feminină? de ce mă freci în fiecare zi la melodie cînd vezi că nu reacţionez? Nu-mi pasă. Damn!
Şi ce dacă nu se benoclează niciun cretin la mine? Te freacă grija că nu o sa ma ***? Cu atît mai bine, măcar nu o să mai fac vreun plod să suprapopulez planeta asta bolnavă.
Sper să mor cardiacă şi diabetică şi de insuficienţă respiratorie ca să-ţi dau satisfacţia după care tînjeşti ori de cîte ori îmi povesteşti poveşti fără Feţi Frumoşi, numai cu balauri care-mi mănîncă mie ficaţii şi inima şi sufletul, şi cu sore medicale chiar mai grase decît mine care îmă vor da o supradoză de insulină sau o să încurce borcanele şi o să-mi injecteze o porţie zdravănă de potasiu, şi cum o să apar la tv cu un cîrd de lacrimi false îmbrăcate strident în haine cu 3 nr mai mici care nu m-au cunoscut niciodată. Şi atunci printre lacrimi o să văd cum rînjeşti satisfăcută şi o să aud un murmur de satisfacţie.
Inima mea va ceda în timp ce o să mă tîrăsc spre acele lungi cu care-mi caut printre valurile de grăsime venele învelite protector de osînză. Şi atunci vei fii fericită, tu cu tot neamul tău de slăbănogi.
Dar defapt nu o să mă pot mişca de loc, picoiarle se vor lipi scîrbos unul de altul transformînu-mă într-un monstru marin.
Şi atunci vei rînji fericită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.