sâmbătă, 6 februarie 2010

A few days


Un lănţişor cu o coroană aproape papală. O pereche de cercei cu pisici negre. O bîrfă ciudată ce nu mă interesează. Perle din care specific : cînd stăteam cu văru-meo în lanul de fîn şi ce mă taie frigul ăsta rece! Nu am drept de autor, dar Carla a fost de acord să mi le cedeze pentru acest nobil scop. Habar n-am despre ce scop e vorba.
Mă perfecţionez în nobila artă a înotatului pe sub artă.
Îmi bag picioru-n ea de nobilime că numa cu ea-s de cam amu.
Aveam la un moment dat conversaţii luuuungi şi de-am pixu despre fazele cu averea şi alte căcaturi gen. Mă dădeam interesantă, recunosc. Erau aceleaşi subiecte de-am pixulea pe care el le uita iar eu dominam prin structura mea încăpîţînată şi expertă.
Am pufnit în rîs cînd am văzut filmuleţele din tabără. Am avut atunci grijă să-i spun Sabinei fără r ca-i comunistă. Aveam o fixaţie cu plantele comuniste ale lui Cookie şi mi-a rămas adînc înfipt în creieri. De parcă mi-a tatuat cineva pe creţele creierilor mei chestia asta.
Azi am stat pe capul Brienei. N-am văzut în întreaga mea existeţă atîtea vaci strînse sub atîtea forme, mărimi, pete, texturi şamd la un loc. Dumnezeule mare şi bun! Nu cred că mai există o viitoare familie mai pasionată de fiinţe candide cu ochi blînzi şi dătăoare de lapte la fel ca ei.
Deşi mereu există America.
Azi mi-am dat seama de ce îmi plac colajele aşa mult : sunt picturi care nu vor fi niciodată finalizate.
Bucăţi din oameni. Munţi de muncă de ambele părţi. Să creezi imaginea şi apoi să o găseşti printre vrafuri de hîrtie.
Vînd vise. Ştiu să creez şi să vînd vise. Deşi toate, sau mare majoritate sunt clişee.
Oameni cam vor aceleaşi lucruri mai mereu. Love, sex, and so forth.
Vreau să văd lumea. Deşi parcă îmi citesc viitoriul în frunze de maracuja cu vitriol unde aud că scrie că o să am o facultate doftoricească la dimiţiliu deci nu o să prea zbor eu pe nicări.
Am desenat un măr şi două chestii abstracte unde una seamănă cu un iepure cu dosu-n aer si celaltă cu o liră. Nu, nu mălai, liră pi buni, nu, nu pi reli.
Mda, cunoscătorii ştiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.