sâmbătă, 13 februarie 2010

Celebration.Azi am fost la olimpiada la mate. Sunt convinsă că am dat chix cu artă.Uuuuh, e aproape kincky.Mănînc merele nespălate cînd mi-e prea foame şi încă sunt în stadiul în care mă mir că un baiat îmi acordă prioritate. Freaky oarecum, că de cînd mă ştiu amicii m-au tratat majoritatea timpului fără să se gîndească că-s altceva decît un tip cu părul mai lung.
Scheleţi pe parapeţi.
Azi ningea aşa violent la amiază că aveam impresia că dacă un fulg te loveşte în cap o să mori de comoţie cerebrală.
Normal, zici că-s inofensivi, şi pufoşi şi moi, da nimeni nu se gîndeşte că o chestie d-aia drăgălaşă ar putea să te transforme într-un cosplay din Happy Tree Friends(ca să fiu pă fir cu jegu american daţi click aici) cu creierii împrăştiaţi prin gaura de la chelie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.