duminică, 24 ianuarie 2010

YYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mda. Sunt eu.
Într-un nou ambalaj. Mda.
Sar ca de colo colo ca o broască schizofrenică pe muzica mea rock. Mă rog. Uneori, e adevarat, ţopăi ca un cangur care a băut prea multă cafea. AAAAAA.
Ţi am rupt tăcerea. Te şochează? Foarte bine. N-am de gand să te las să dormi liniştit.
Nu mă pot concentra pe nimic şi îmi arunc capul în toate părţile ca o minge de ping-pong corcită cu un bumerang. Dacă se tot întoarce de unde a plecat...Şi dacă tot am început genetica la şcoală...
Mîinile o iau în sus şi restul corpului o ia frumos către fotbalistu', vecinu meu de la 2 :)).
Mă sperii din orice. Şi rîd.
Dau muzica tare, ca să poată trezi pe oricine din morţi (scuze Ticule).
Şi apoi întru sub duş iar apa curge pe spate şi-mi arde degetele îngheţate. Aşi urla numai de amorul artei dacă nu m-ar auzi tata.
M-am simţit plină de vitalitate, de tinereţea care ar trebui să ne fie caracteristică.
Şi am descărcat filme, multe filme.
Dar n-am vorbit cu nimeni azi.
Ciudat.

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.