sâmbătă, 9 mai 2009

Irisi

Irişi.
Dacă mă refer la ochi, recunosc că îmi plac cei albaştri ceruleom. Cel mai tare.
Denotă o inocenţă de invidiat.
Sau cei de culoarea mării.
Ai mei sunt cei de culoarea castanelor necoapte. Căprui deschis. Cred că am mai spus asta.
Port un fel de obsesie faţa de ochii atît umani cât şi animali. La plante încă n-am ajuns.
Desenez ochi. Pe penar sălăşuieşte unul din cele mai bune exemplare ale mele. Deşi recunosc că e o antichitate, datată cu anul 2008. Ce mai! o relicvă ce naiba!
Chiar şi azi am realizat o mică "capodoperă", cu cărbune (săracuţudeja numa juma o mai rămas din el). Ziceam de cărbune. Dar şi desenul e imparţial. Am făcut performanţa de a strica intr-o singură oră 50 de lei pe urmatoarele obiecte: acrilice, 2 palete "economice", o pensula "Milan" nr.0, o clemă de marime XL, cărbunele, o radieră si atat. Cred că sunt singurele chestii dupa care nu-mi pare rău că am dat banii.
Mi-aş cumpăra şi cărţi, dar în Rromânia, ca să ai acces la cultură trebuie sa fii ori inventiv, ori milioinar. Eu optez pentru inventivitate, bani-ioc!
Sunt vampiriţa bibliotecii, îi sug tot ce consider a fi esenţa.
Privesc oarecum obosită biroul supraîncarcat de fel de fel de chestiiŞ penar, foarfeca, un mini-munte de carţi, caiete, clame, file A4maygalite sau nefolosite, ţiple de file umplute pana la refuz, crema cu extract de cătină, folia unde au fost împachetate acrilicele, clema de prins părul, bareta ruptă de la echipamentul de portar, un piaptăn, o pungă de unică folosinţă, şerveţele umede, un creion pe jumatate inglodat cu ceară, un semi-desen, o radieră nouă, o furculiţă, mouse-pad-ul + mausul de rigoare, o vază cu flori pe moarte, boxele care au încetat să mai bubuie de vreo 7 luni, web-cam-ul, deghizt intr-un căţel cu capul mare, iar pe pat tronează un maldăr de haine, o pungă, o fiţuica cu o dată de returnare a cărţilor, o altă punga, "Poveste imorală",1ban iar pe jos ghiozdanul, plasa cu blocul de desen, o pereche de şosete, probabil praf s.a.m.d.
E divin să încerci să fiu ordonată.
PS. E imposibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.