marți, 14 aprilie 2009

like the way I am















E dimineata. La 8 sunt singura care populeaza messul. Sunt singura on. Ce draguuuut. Sau nu.





Ascult muzica mea diavoleasca si ritmul imi pune in miscare sangele inca adormit. Tin sa mentionez ca nu numai sangele e adormit, ci intreaga mea fiinta. Sunt unica dobitoaca care se scoala la crapatul zilei. Asa-i atunci cand ai auzul fin, auzi pana si zorii care crapa.





Ce pacat ca e innorat. Deh, bafta zonei intercarpatice, ce sa-i faci. Ma gandeam cateodata ce s-ar intampla daca ar fii atat de multa apa incat sa se umple zona Transilvaniei? Imi vine in cap o imagine de desene animate. Imi plac desenele animate. Sau cum imi placea sa le denumesc in "tineretile mele" desene animale, sau ciune animate. La cca 15 ani eu inca ma uit la desene. Sau ascult muzica. In rest nu ma intereseaza persoana tembelizorului.





Ma uit rareori la filme, cu preponderenta aventuri si comedie. Detest drama, desi eu insemi sunt o pesimista convinsa uneori.



Simt durere in incheieturi, am o vaga banuiala ca azi la antrenamente astea o sa ma demoleze daca-mi dau mingea prea tare. Ciudat ca sunt singura careia care-i place sa fie portar. Dar numai la antrenamente, dat fiind ca la meciuri ma crispez si nu mai joc cum trebuie.Cacat. Sunt cel prost portar din lume. Bine, exagerez, sunt al doilea cel mai prost portar. Consolat? Nu? Nici eu, dar n-are a face.



'Farazahar'ma face sa rad cu hohote. La fel ca si anumite lecturi.



Mi-e lene, casc si castile-mi stau suspendate de cap. Vreau sa fac un dus. Imi place sa fiu curata. Ca aproape oricui nu? Degeaba, rockerii sunt curati, orice ai crede.



Oricum, eu mereu fac dusuri. Sunt mai igienice, mai rapide deci in stilul meu. Sunt o fiinta grabita si totusi legera in acelasi timp. Aiurea combinatie. Aiurea rau de tot



Imi place sa ma privesc goala in oglinda. Desi nu-s frumoasa sau ma rog, cum cred oamenii ca arata frumusetea, imi place corpul meu. Nu l-as da nici sa ma platesti. Imi place pielea mea delicata de pe gat, imi plac umerii mei rotunzi si lati, spatele meu puternic, sanii mei mici si pot spune si obraznici, abdomenul aparent varza, soldurile curbate, coapsele mari,gambele puternice. Imi place parul meu castaniu si dezordonat, si ochii mei sfidatori. Nu sunt frumoasa, cum am mai zis, si poate nici atragatoare, dar nu m-as schimba pentru nimic. Inca-mi amintesc ce mi-a zis o colega: ai o moaca simpatica. Am ras, aveam si de ce. Eu? Simpatica? Aiurea! dar daca tu spui....





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.