joi, 16 aprilie 2009


Imi musc buzele ca sa-mi tin in frau zambetul.
Fara zahar.
Am mai mentionat de dependenta mea fata de muzica dar astia-s penali, caterinca lor pura, sau simpla aberatie formata din rime simple si sugestive, parerea omului simplu si partial analfabet fata de viata in propria tara.
Probabil le detin o parte destul de consistenta din discografie, si nu ma pot abtine sa nu rad cu hohote la melodiile lor.
Imi educ gusturile, n-am fost de la bun inceput rockerita. Dar mi-am dat seama de avantajele si dezavantajele fiecarui gen in parte, si mi-am format un "playlist" prin gusturi. Cu preponderenta rock si dragostea mea eterna muzica simfonica si clasica. Fiind la un liceu ded arta sa zicem ca ar trebui sa fiu familiarizata destul de bine nu?
N-am niciun chef sa scriu, trebuie sa cumpar paine, seminte pentru gansac(papagal), sa fac clatite, salata de cartofi...pffff..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.