duminică, 8 martie 2009

Il urmaresc pe Jim Caerrey si ranjesc teribil la replicile lui zemoase si meclele ce le afiseaza. Concomitent Yondy imi da cadoul meu de 8 martie, melodii de la Zebrahead si vorbesc cu Teo. Teo e baiat, si inca unul foarte special pentru mine. E atat de cult, inteligent, incapatanat si timid ca nu poti sa nu-l iubesti.
Azi am avut batminton si presupun ca m-am descurcat bine. La sfarsitul antrenamentului asteptand-o pe profa am mai povestit cu Emil, in timp ce ori imi dadea suturi in poarta ori dadeam la cos cu mingea de fotbal. Desi stia ca sunt ciudata, pentru ca mi-a zis asta si alta data (pentru oamenii de rand chiar sunt ciudata) azi si-a intarit convingerea vazand cat de diferita pot fi eu. Faptul ca nu-s fricoasa, ca nu sunt o fata obisnuita il uimea. Si poate si faptul ca-l ascultam cu atentie il facea sa se simta ok. De obicei oamenii nu sunt ascultati. Cand ii asculti se simt importanti si uita ca nu sunt mai mult decat celule dintr-o mare masinarie numita Univers.
Ma simt oarecum bine, si starea parca mi-e ca vantul. Poate peste cateva momente voi fi furioasa. Sau melancolica. Sau emo. Cand sunt emo e bestial. Parca sunt drogata. Drogata cu j mare. Defapt chiar stiu ca drogat nu se scrie cu j dar asa e mai marfa.
imi plimb mana pe abdomen si oftez de parca ar fi ceva ciudat. Ei bine nu e. Nu-i asa?
Oricum sunt detalii.
Mi-e lene sa mai scriu si filmul mi s-a terminat. In plus nu mai am idei si aud pe fundal o melodie melancolica.
Imi sterg buzele cu limba si le simt sarate. N-am mancat de pranz. M-am trezit la 10 am facut o oala de aluat de placinte, am facut placintele. Cu 4 arome: branza, scortisoara, cacao si vanilie. Din nefericire n-am pus suficient zahar pentru cantitatea de aluat. Deci a avut doar un gust comestibil. Ciudat, dar comestibil.
Pe masa mea e un dezastru si ruleaza filmul "Mincinosul mincinosilor" (evident cu ..Jim Carrey!) Si tocmai am auzit ceva de sex in el. Am plecat sa ma...documentez*chicoteste acuzator si rabufneste in ras*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.