miercuri, 4 martie 2009

Buna dupamiaza. Daca ma intrebi ce-am facut azi o sa ridic din umeri. Zambesc pe sub mustatile pe care nu le posed. Partea proasta e ca zambesc fara motiv. Aoleo, daca iarasi ma apuca pandaliile e de rau. Din punctul meu de vedere e rau. Pentru altii voi fi doar eu. Doar ca surescitata la maxim. Ceea ce mi se pare aiurea. Nimanui nu-i place o Mona activa, nu mai zic de una cu hormonii-n coada. Hormoni nenorociti,(cu voce emo) va urasc! TT_TT.
Nu sunt emo, cel putin nu mi se pare. Mai degraba cred ca ma pascte o depresie efemera ca o ploaie de vara( sau ca o inundatie depinzand de caz). Dar acum nu-i momentul sa ma targuiesc cu depresia.
Privesc spre geam si imaginea nu-mi spune prea multe. Imi trage in schimb in cap un clopotel care suna cam asa "vezi ca intarzii la antrenament! vezi ca intarzii la antrenament!"
Sper ca ati prins aluzia. Daca n-ati prins-o poate data viitoare.
Sau..poate nu?....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.